Jullov!!!!

Idag hade vi avslutning! Har sett fram emot det så länge. Ska bli härligt att slippa skolan i två veckor. Har inga speciella planer. Förra året åkte jag, mamma och Erika till USA och firade jul och nyårsafton med våra släktingar, men i år blir det julfirande här i Sverige med kalleanka och svensk julmat (funderar dock på att öppna julklapparna på morgonen den 25:e ist), nyårsafton firas hos Nina med några andra. Ska bli kul. Ska umgås med kompisarna, tyvärr blir det lite pluggande också - ja, jag menar det på riktigt jag SKA faktiskt plugga det här lovet..

God jul och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha när jag läste snabbt tyckte jag det stod älskling erika ist för älsklingen till etna XP

2008-12-23 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0