Spring cleaning

Va på stan med syrran idag en stund, va trevligt hon hitta jättehärliga sommarkläder och jag köpte mina drömskor som jag föll för redan vid första ögonkastet  :D



Ikväll kommer mamma tillbaka från Uppsala tänkte börja vårstäda lite innan. Det skulle nog behövas. Lär dock inte ske över en natt det lär ta ett par dagar. Så ska man hinna plugga suck.. Men tänker inte låta skolan ta över mitt liv jag ska ta mig fan ha jävligt kul! Lovet påbörjades hos Frida. En helvild fest ;) Jag har några bilder på mob men de bästa togs ju med Amandas digitalkameran - Amanda skicka dem till mig! :P Hursomhelst så va festan awesome ;D

 

   hahaha

Dagen efter va jag mer Erika, Fanny och Nina :) Fanny fyller 16 år idag förresten - Grattis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0