13 augusti

Helvette! Om elva dagar börjar skolan igen, och jag ödslar bort tid o har absolut ingenting för mig. Men jag kanske inte ska säga ödsla, när jag inte KAN göra något, har inga pengar. Kan inte åka nånstans. Kanske har råd med en bussbiljett till stan i och försej. Ska ner imorn vid ett o fika med Mohiba. Blir som sagt tyvärr ingen Sebastian spelning för mig imorn kväll.. :( Finns en fördel däremot och det e att Max kommer hem! :D Vet inte vilken tid dock, kanske nio, halv tio, så det e fortfarande lite mer än 24 timmar kvar tills vi ses igen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vısste ınte att du skulle fıka med mohıba hade velat vart med:( forresten ınternet dog ıgar darfor jag loggades ut hade suttıt mın tıd puss<3 forresten kolla efter oss pa vımmelbılder pa sjokrogen:D

2009-08-14 @ 17:31:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0