Härliga Varberg!

Älskling kom hem i helgen, var så glad över att få träffa honom igen! Det finns verkligen inget bättre än att umgås med den man älskar allra mest!
I söndags var han tvungen o åka tilbaka till Varberg och återgå till jobbet i verkstan, tyckte det var tråkigt, tills han frågade om jag ville följa med, vilket jag då gjorde! Bilresan var inte lika lång som jag trodde den skulle vara, men tiden går ju fortare med honom! ♥
Vi stannade först i Göteborg och fikade med Thomas och Anna, jättetrevliga var dem! :) En stund senare fortsatte vi åka vidare mot Varberg där vi mötte upp Max kompis, vars lägenhet vi får låna tills på torsdag, då jag tyvärr måste åka tillbaks till Västerås. Har inget annat ställe o bo på, plus att skolan börjar på måndag dessutom. Hursmhelst så trivs jag jättebra här, det är så vackert o här finns trevligt folk, till skillnad från Råbyhålan jag bor i, där alla e mentalt rubbade. - usch!
Max har visat mig runt och jag har verkligen fallit för Varberg! Om jag inte var pank just nu hade jag åkt hit ofta framöver!

 stranden jag solade på :)



 ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0