Nu e det bestämt

Det e redan onsdag idag och det tar en jäkla tid att åka ner till Göteborg, så jag stannar här i Västerås till fredag, då älskling kommer hit :) Saknar honom så förbannat mycket! Först trodde jag kanske att han skulle vara hemma redan imorn för o stanna men han ska jobba där ett tag till men huvudsaken e i alla fall att vi ses under helgerna.
Önskar jag hade pengar o inte va så pank för då hade jag kunnat åka ner dit också, men jag har inte ens råd med tågbiljetter till Borlänge för en spelning, och det krävs inget geni o lista ut att biljetter till Göteborg e dyrare..

Jo, nu e i stort sett alla kompisar utomlands, förutom Nina o Fanny som åker till London på fredag.. Den enda kompisen jag kan komma på nu som inte har något speciellt för sig de sista dagarna innan skolan börjar e Mohiba o vi ska fika nån dag, men förutom det känns det som om jag kommer ha skittråkigt. Ingen kompis i Sverige, eller de i Västerås e alla upptagna, och pojkvännen e i Göteborg.. Öööhhh, jag kommer fan bara glo på tv och lyssna på musik. all by my self, men det gäller bara ett par dagar jag får bita ihop!

Nu tänker jag bara se fram emot att träffa Max igen, känns som om det va jättelängesen vi sågs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0