14 december

Skolan har varit aningen tråkig, men det är ju viktigt så jag tar till mig allt under lektionerna oavsett hur trött jag är eller vilken lärare vi har, det är trots allt bara sex månader kvar! En lektion var faktiskt kul, vi skulle utföra HLR på dockor under idrotten. Sedan skulle vi testa vända en medvetslös person och kolla om de andades osv på en kompis



Imorn efter skolan ska jag och en tjej i min klass förbi Infokomp och hämta ut våra betyg därifrån, det härliga är att jag fick MVG i alla ämnen där förutom matte A, så längtar tills de skrivs in! Jag blir nog lite mer stolt då faktiskt att se bättre betyg på pappret, ju fler MVG desto lättare att få jobb! Självklart gäller det att ge ett gott första intryck med, längtar tills arbetsintervjuerna är igång! Ännu mer tills jag faktiskt har ett jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0