Gårkvällen

Var jättekul igår, vi fick dock vänta ganska länge (2 timmar) på att bli sminkade, men de sa något om att det saknades två make-up artister. Fotograferingen fick vi bara vänta en halvtimme för ungefär och jävlar va kul det var! Köpte dock inga foton, kalla mig snåljåp, men jag tänkte inte lägga ut 300kr för ett enda foto. Om de kostade 100kr var då hade det varit en annan sak. Vi tänkte att för tusan, vi har ju en digitalkamera och Ninas hobbyrum, vi kunde lika gärna fotografera oss själva haha
Hursomhelst efter besöket hos The Studio drog vi till McDonald's, där jag fick glada beskedet att el Maco har kommit tillbaka - lite ironiskt eftersom jag pratade om just den burgaren innan vi bestämde vart vi skulle käka haha
Efter det åkte vi hem till mig snabbt och Erika passade på o följa med och festa med oss lite innan vi skulle till krogen :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0