Ingen kontakt på 24 timmar

Jag gillar inte det här.. Vi brukar prata varje dag, men den här gången ska han jobba hela kvällen, så vi kommer antagligen inte höras förrän imorn. Bara tanken att gå så länge utan att höras är jobbigt..
Men jag går ändå runt med mobilen vid min sida konstant utifall att han skulle finna sig tid ^^

Oj.. nu när jag tänker efter stämmer hans ord - "älskling, du är en mes" - mycket väl in på mig, för det är lätt hänt att jag blir lite väl mesig och säger saker som: "åh jag saknar dig redan" (efter mindre än ett dygn) haha
Men jag har blivit den jag är nu för jag är kär helt enkelt och jag blir mer kär i honom för varje dag som går! :)) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0