Krogen med tjejerna :D

Jäklar vad kul vi hade igår! Jag vaknade ganska tidigt tro det eller ej, helt hyper och ivrig inför kvällen. Mötte upp Erika och hennes mamma och syster på stan och kollade runt i lite butiker, sedan gick jag hem och hoppade in i duschen o fixade mig. Erika kom strax innan sju då drog vi hem till Nina med en liten överrsakningspresent, nämligen en jättesöt diadem med rosett på. Det blev spontant bestämt att vi tre skulle ha ett tema, därmed de svarta diademen, tur också så tyckte Nina om de :)
Vi förfestade i hennes hobbyrum och hade superkul, sedan bar det av till bussen och ner till konrad :D

(Fråga mig inte varför vi lade oss på golvet, jag har faktiskt inget vettigt svar :P)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0