Modell för en dag

Jag har fått svar från Erika K och hon vill haka på! Jättekul o höra det! När jag först fick samtalet undrade jag va fan det va tills de sa "din vän Frida Lindgreen har tipsat oss om dig" då slog det mig :P

Att bara välja tre vänner var svårt, men jag tänkte såhär; Erika K och Nina har jag känt längst i mitt liv och vi har hållt ihop så att säga så länge, sen finns det vissa till som jag känt lika länge som andra och ville inte välja "en favorit" för jag har ingen specifik, men det blev Frida för det var hon som tipsade de på studion om mig :) Nina har inte sagt än om hon ska med, om inte får jag väl lotta ut en vän för det e så svårt att välja!!

Hursomhelst så ska det bli jättekul med gratis make-up och hårstyling och sen bli fotograferad. Blir något foto bra köper jag nog det, men bara en kostar ca 350kr så får tänka efter riktigt noga innan jag bestämmer mig :)

                                           

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ta max :) Fatta vad mysigt om ni kan få en bra bild på er tillsammans ju

2009-12-10 @ 15:33:52
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0