Sista minuten shopping

Har verkligen storstädat konstant i två dagar nu, helt sansläst så mycket man samlat på sig med åren!
Igår tog vi upp julgranen, lite sent, men samtidigt så känner jag några som inte ens tänker ha julgran i år. Vi har fått mer snö och nu är jag i julstämning :)



Imorn bär det av till stan för att handla sista julklapparna, lite surt att man fick studiebidraget så sent, men hade varit värre om vi fick först efter julafton. Efter det åker jag och Erika till IKEA och inhandlar nya bordbestik och tallrikar i bättre skick än de vi redan har. När jag väl e hemma mot dagens enda fortsätter jag städa ännu mer, det ska vara felfritt överallt har jag bestämt!


Kommentarer
Postat av: Emmelist

ruskigt bra inställning!!! känner precis likadant! livet är så kort och borde verkligen levas fullt ut!

2009-12-22 @ 22:17:42
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0