Snön har lagt sig

Det första jag hörde imorse var "Sara, du måste komma o kolla ut! Det snöar!" Daaaamn it! Jag tänkte mer kyla, halare och försenade bussresor, därmed komma mycket försent till skolan och få utskällning av lärare. Men det var inte lika kallt som det varit de senate dagarna, det var tyst och ganska härligt änå. Och det är inte ofta jag har något bra o säga om vintern. Men snön är alltid fint, men tycker inte om snöbollskrig längre, eller att få snö i skorna, sommaren är alltid bäst! Grönt gräs, blommor, solen skiner starkt och himlen är klarblå.

Åkte till skolan imorse helt i onödan. Why you ask? Inte svårt o veta om man tänker efter lite; den första lektionen var inställd, så jag åkte hem på direkten och sov under håltimmen tills det var dags att gå ut till bussen igen. På bara två och en halv timmar hade centimeterna av snön ökat, jäklar va djupt det var, trodde jag skulle behöva gå hem o byta till högre stövlar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0