Ett bättre Jag på G

Kom precis hem från älskling, men saknar honom redan ♥ Han och jag var bl a ute och gick hela Råbyspåret, vilket aldrig hade fallit mig tanken om jag inte va hos honom. I'm so damn lasy!! Men inte länge till, jag ska ta mig fan komma i bättre form, köpa joggingskor och börja röra på mig! - didn't see that comming did ya? ;) Kändes faktiskt jävligt bra efteråt, bortsett från tröttheten dvs, snart ska jag springa istället för o gå whaa! Vad gäller mina usla matvanor ska jag trappa ner med fetmat. Har nästan kommit över läsk helt och hållet och jag röker inte längre heller. Festa och käka godis ibland kommer jag absolut göra! Kan inte bli FÖR nyttig av mig - det vore mot min natur haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0