28 juni

Att säga hejdå till dig på flygplatsen var bland det svåraste jag gjort på länge. Redan de första dagarna här hoppades jag, varje gång telefonen ringde, att det skulle vara du. Sen igår så ringde du och om du bara visste hur överlycklig jag blev då :D Jag har drömt om dig varenda natt., och det här gäller ju bara en månad. Jag har jättekul här, men önskar att det inte behövde ligga så långt bort från dig. Men det är bara 26 dagar kvar, och till dess ska jag ta vara på min tid här och njuta av solen och umgänget :)

Saknar också alla kompisar och konstigt nog Sveriges lite svalare väder, här är det varmt som tusan 24/7!


Kommentarer
Postat av: Anonym

här är d åxå varmt typ 32 grader varje dag:P

2009-06-29 @ 17:53:21
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0