Patrioterna

Vaknade nio imorse, ni kanske inte anser det som tidigt, men fan jag kan lova att jag är ingen morgonmänniska! Jag sover till tio, halv elva utan några som helst problem ;) Det var tänkt att vi skulle åka till Boston idag, men busstiderna var konstiga, vi hade inte tänkt lägga ner mycket pengar på taxi, och Gene kunde inte skjutsa oss idag, så vi åker dit på onsdag istället. Idag åkte vi ner till ett annat köpcentrum och kollade runt, tog en fika på Sarbucks och ni kan nog gissa vad vi käkade för typ av mat... Wendy's är däremot inte lika farligt som Burger King tror jag xD I alla fall, så har vi inte riktigt fått koll på busschemat här i New Hampshire - den är jättekonstig :S Så det slutade med att vi fick ta en halvtimmes lång promenaaad.. suck.. fan va lat jag är egentligen, men i värmen och med solen som bara bländer en och massa bilar som kör förbi är det inte en trevlig promenad. Men för övrigt var dagen helt okej :)

 Erika är en riktig patriot haha

 
Fanns massa halsband, hattar, skålar mm för 4:e juli




Magnus köpte en flagga, skitsnygg ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0