Ensam hemma

Har varit hemma nästan två timmar nu han skulle åka iväg till sin kompis en stund och cheer him up medans jag skulle försöka städa upp lite i mitt helvettes stökiga rum. Nu börjar jag bli klar orkar inte mer med det.. Ja.. Han är där, dem andra är där borta och jag är här.. helt ensam.. suck.. lyssnar på lite musik och spelar löjliga spel som bubble shooter och tetris.. fan efter bara tjugo minuter ensam här hemma började jag tröttna.. Kan inte han ringa snart? Eller kan inte de komma hem snart? Anybody out there?? Det börjar bli mörkt och jävligt dött här.. Laptopens batteri är snart slut, sladden ligger i vardagsrummet, men e en sån mes att jag inte vill in dit pga tre nattfjärillar som flyger runt.. fan va töntig jag är.. Nåt måste hända nu innan jag ruttnar bort av uttråkighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0