If this isn't love then what is?

Va ledig idag och orkade inte sitta hemma och bara plugga konstant så jag drog ner till stan med syrran och hon inhandlade en tröja från Gina och jag provade två bikini, jag hade så sjukt svårt att bestämma mig vilken jag ville ha så åkte hem tomhänt och ringde strax efter det till honom :-) Han har blivit mer sjuk stackarn och jag har enorma skuldkänslor eftersom jag smittade honom för någon vecka sen. Han och jag ska nog inte ses idag och det började jag misstänka direkt efter vårat samtal så jag drog ner till stan igen runt fem med mamma för att prova de olika bikinin igen. Efter mycket om och men lyckades jag välja. Det blev den här underbara:

298kr men det var den värd ^^

Inhandlade även ett par skor, de kommer från pengarna jag skulle spendera i USA men fan de är så snygga och kärlek till de säger jag bara :D Älskar de här skorna!




Krya på dig baby! Och förlåt att jag gjorde dig sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0