SJUK!

Nu ligger jag här hemma helt genomförkyld. Det är så jävla vidrigt och dålig tajming nu när jag går praktik och allt. Skulle faktiskt gå till ålderdomshemmet idag, men när jag väl gick ut kände jag bara hur illa jag faktiskt mår. Blev smittad av detta i helgen och jag visste att risken fanns så jag kan bara skylla mig själv. När man trodde att det inte kunde bli värre märkte jag imorse att jag smittade honom och nu är han krasslig i halsen och jag känner mig hemsk för det. Han är den sista personen jag vill smitta. Hoppas han blir friak snart.. jag också för den delen så jag kan återgå till praktiken!

Ska inte bring you down med dåliga saker en del roliga minnen från helgen har man ju alltid ;-)

VALBORG

 
 

FRIDAS 18 ÅRS FEST

 
 

Senare den kvällen drog vi såklart till krogen


Kommentarer
Postat av: emmaa :)

oherrregud , du måste tabort bilden på mig !

det ser fan ut som om jag har värsta näsan :O !

hahah ! :P

2009-05-13 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0