24 november

Hemkommen från Eriksborgs vårdcentral, har precis blivit vaccinerad och det känns bra! Hittills... Tanken var ju att jag skulle ta den imorse på Vallby men de sa att alla skulle ta den på Eriksborg mellan 15-17. Idag var vi bara åtta elever i skolan, och ja klassen blev vaccinerade mot influensan i måndags så det kan bero på det, men så många som var sjuka eller mådde dåligt var det knappast. Min klass skolkar så in i helvette, och med tanke på att vi bara hade en enda lektion idag fanns det en del idioter som valde att stanna hemma och helt enkelt skita i det. What else is new?

Anyway just nu avnjuter jag cola och Simpsons och tänker på världens bästa kille :) Han och jag brukar i princip alltid sitta och kolla på Simpsons tillsammans och garva ihjäl oss :P

Nu ska jag fortsätta glo på TV, sen plugga till provet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0