6 timmars håltimme!

WTF!! Dagen började i skolans bibliotek där vi fortsatte med arbetet i religionskunskapen fram till nio. Därefter diskuterade klassen med vår svenska lärare att vi vill jobba själva hemma eftersom vi ändå fått eget arbete. Efter mycket om och men gick hon med på det. Ja, då slutade några tjejer för dagen, men inte stackars oss som har ett individuellt val den här terminen nej - jag börjar igen tio i tre! :O Helt sanslöst.. Jag och Malin letade efter vår filosofilärare som vi sen, efter att ha gett upp sökandet, hittade i ett litet grupprum och hade elevrådsmöte. Vi kunde alltså inte störa och fråga om vi kunde jobba hemma istället, så nu måste jag åka tillbaks till skolan igen bara för den där konstiga kursen... -.-
Men jag ska ta tag i den här tiden och plugga. Jag gick på stan en liten stund med Frida nu precis innan jag kom hem, så lite humor och nöje har håltimmen bringat :P


Frida med sina galenskaper testade en stark rosa - låt mig tillägga - väldigt skum kjol xP

Hittade även en väldigt söt kjol som är to die for!

Jag var ju så dum och märkte inte att jag hade kameran inställt på svartvit först efter jag tog det här kortet men man får en ganska bra bild över hur den ser ut ändå :)

Nu ska jag avnjuta ljuvlig cola och plugga vidare,
Talk to you later

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag ska ha den när jag e brudtärna på ditt bröllop;) haha:) den andra kjolen e skit fin ska fan köpa den när jag får pengar :D puss på dig min sköna<3

2009-11-12 @ 20:39:36
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0