9 november

Dagen har varit ganska lugn, och idrotten var faktiskt kul - vad vet man?! Under håltimmen satt jag, Malin och Frida i biblioteket och hade så trevligt man kan ha det i skolan; Frida chattade sönder tagnentbordet, Malin satt mer calm, cool and collected vid datorn (troligtvis spelade hon MafiaWars xP) och jag försvann i mina förväntansfulla tankar om hur UNDERBAR Grease musikalen kommer bli! :D Sebastian kör ju huvudrollen, kan det bli bättre? Jag måste erkänna att det var en aning otippat, men väldigt glada nyheter på samma gång när jag fick höra det. Jag ska boka biljetter helst på fjärde, femte raden om det fortfarande finns, vilket jag tvivlar på, men håller tummarna! Vi har inte haft råd att köpa de förut, så ska ringa imorn o kolla hur det står till.


Kommentarer
Postat av: frida

åhh du ska gå med dej:P dont forget that;)<3

2009-11-12 @ 20:41:46
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag måste först kolla med de andra om de kan annars skulle jag och du gå :P

2009-11-16 @ 13:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0