Adrenalin på en hundradelssekund

Den här dagen har inte varit den bästa, inget dåligt har hänt, men den har varit så utdragen och bitter på något sätt. Kanske är själva regnet och gråa vädret som får det att kännas så. Jag väntade som vanligt efter skolan på centralens busshållplats och lyssnade på min mp3, då jag lade märke till något speciellt som stack tydligt ut från resten av sunkiga området - inget annat än Grease postern, som satt på en buss som åkte förbi! Jag reagerade så jäkla fort och var seriöst på väg att springa efter den haha men stannade till och insåg hur löjligt det där måste ha sett ut, särskillt med tanke på vissa blickar jag fick från några tanter :P Jag längtar som tusan till Grease musikalen, och det är på tiden att de börjar annonsera för den! Enda som saknas nu är reklam på TV som de gör med Buddy Holly och High School Musical, Grease blir den bästa helt klart! De andra intresserar mig inte överhuvudtaget faktiskt. Grease musikalen har självaste Sebastian som spelar huvudrollen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0