Blir nog filmkväll..

Har precis kommit hem från stan, mycket nöjd och glad. Mötte upp mamma strax efter två o vi gick runt o letade efter en outfit som hon kunde ha till ikväll på julmiddagen. Hon var så snäll o bjöd på ett par svarta, mönstrade tights till mig eftersom hela mitt studiebidrag ska gå åt flygresan till Kallinge nästa helg :)) Sedan gick vi runt lite i H&M, efter det sms:ade Frida mig med goda nyheter - kjolen jag såg förut e på rea idag, endast 179kr, ordinariepriset var 300! Helt otroligt! Så jag provade den snabbt innan jag sedan mötte mamma vid hemköp. Nu sitter jag hemma i vardagsrummet, käkar Grandiosa pizza (fatass i know xP) och kollar på LAInk.

Mamma åker strax, Erika ska på bio med Nina ca halv nio och se New Moon igen, vad vet man? Jag blir då ensam hemma, ganska sunkigt nu att jag inte kan va med Max, men bara sex dagar kvar!<3 Jag lär nog bara sitta här hemma och kolla på en bra film och.. hmm kan man dricka vin ensam utan att vara alkoholist? Om ja så dricker jag gärna ett par glas också ;)



Den e helt underbar x) helt klart den sötaste kjolen jag sett det här året!


Kommentarer
Postat av: frida

haha såå fin köpte ju exakt likadan<3 älsklingen min:) ska du va ensam ikv:( ? stackare kanske kommer förbi om jag inte ska till my boy:)<3

2009-11-28 @ 17:50:28
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Gör så ;) hör bara av dig innan i så fall så jag hinner röja undan lite mitt rum e skitstökigt :P

2009-11-28 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0