Från seg mörker till lyster

Helt sjukt egentligen hur ett enda samtal från en person kan förändra humöret så här snabbt! Satt och var uttråkad, en aning nojjig över flygresan och höll på somna i soffan, tills älskling ringde och jag kvicknade till :)) Älskar att höra hans underbara röst och oavsett vad vi pratar om blir jag överlycklig, han förgyller min dag!<3
Imorn flyger jag ner till honom! YAAAYYY!! :D Ska bli så fantastiskt kul o se honom igen! Blir o gå upp redan fem på morgonen fixa mig o packa det sista sen tar jag första flygbussen från centralen direkt efter skolan :)))
Som jag säger varje gång innan jag åker - jag kanske blir mindre kontaktbar, men ska ändå försöka komma ihåg o ha med mig mobilen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0