Helgplanerna framflyttade

Det är väl ändå för det bästa, för jag har mycket plugg o göra. Nästa lediga helg får gå åt Erika K o Nina ändå eftersom vi pratat om det ett tag. Eventuellt ska jag träffa älskling om en eller två helger beroende på jobb och den ekonomiska statusen.
Måste erkänna det känns skumt att inte ha bokade flygbiljetter nu faktiskt. Jag tyckte det var kul o flyga på egen hand och avnjuyta en iskall öl på Arlandas bar ;) och när planet landar och jag vet att han kommer vara där när jag anländer :D Men det har jag att se fram emot, det och helgen med Erika K och Nina, va längesen o ska bli jättekul o umgås igen :)


Kommentarer
Postat av: frida

kan vi ses kanske nån dag i helgen då? snacka skit/kolla film eller göra projektarbete.

2009-11-19 @ 20:06:31
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0