Middag på Bellmans

Nu e helgen här, men det känns inte annorlunda för min del, eftersom jag varit sjuk tre dagar. Åkte till skolan senare idag ändå för att göra ett prov, men min lärare hade åkt hem så jag vände. Tog en snabb dusch när jag kom hem och fixade mig till ikväll. Jag, Erika och Nina mötte upp Erika K vid Punkt klockan sex. Vi tänkte käka på Varda, dock var det fullt, så vi letade vidare. Det blev Bellmans, mysigt, trevligt ställe. Vi satt där nästan fyra timmar, varav tre och en halv av de gick bara åt prat. Men fanns så mycket att ta igen. Vi ska ses näst-nästa helg, för den kommande helgen ska jag åka ner till Kallinge igen och träffa älskling! :D ♥

Bilder från Bellmans








Kommentarer
Postat av: Nina

åhh det va så gott^^ speciellt potatisgratängen. fast hemskt hemskt kort på mig men dt bjuder jag på:)

2009-12-06 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0