Plugg, plugg och åter plugg

ÅÅHH! Imorgon inleds fredagen med ett förbannat svårt prov i naturkunskap. Kan inte skolan bara vara över nu?? Det e så mycket, är bara trött på de oändliga läxorna.. bilden får representera mina känslor för skolan i nuläget:



Men jag har redan pluggat en hel del och ska följa Max råd och bara ha snabb genomgång ikväll, sen ta det lugnt, kolla på tv o så. Om jag inte hörde hans lugnande och underbara röst varje kväll hade jag ta mig fan inte klarat det lika bra i skolan.
Bara 6 veckor kvar till jullovet!! :D Ska bli så skönt, förhoppningsvis tillbringas den med älskling :) ♥
Sedan blir det inte mycket skola, en månad går bort till praktik på psyk. Så 1, 2, 3, 4, 5 månader kvar efter lovcet - YEAAH!! Snart slipper jag skolan o all plugg och kan påbörja mitt "nya" liv! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0