Sleepless night

Jag kan inte sova, och Sverige, eller i alla fall alla jag känner har lagt sig i sina sängar och sover eller e ute och super skallen av sig. Jag var ju trött för inte så längesen. Okej, klockan är ju bara lite efter ett, men har adlrig haft svårt o somna om jag varit trött. - Kalla mig mes, men jag hade inte heller några hemska flash backs från skräckfilmen The Grudge som skrämmer skiten ur mig ibland heller, så förstår inte varför jag bara inte kan somna? Jag e sååå uttråkad och seg! Har inte speciellt mycket på tankarna förutom att JAG SAKNAR MAX!! ♥ Men det gör jag varje sekund och det har aldrig hindrat mig att fullfölja min vardag eller sova. I need sleep. Har redan rynkor på g och har inte ens fyllt 20..
Kan jag inte somna snart överväger jag nästan att logga in på Facebook. Men det e så tråkigt där, jag har tröttnat på den sidan. Tänkte först avsluta kontot för jag har allas nummer och kan istället kontakta de via telefon eller vanligt mail. Då kom jag på att jag inte får höra om de senaste nyheterna gällande Sebastian.
 Honom kan jag inte ringa, så jag har kvar facebook och loggar in ca.. fan jag vet inte när jag va inne sist men ska försöka logga in kanske varannan vecka eller så.. Kanske. Han har ju en egen hemsida också, men ibland får man höra saker först på facebook så.. Åhh, jag orkar inte, jag vill sova, annars kommer jag aldrig lägga ner detta desperata "cry-for-help"-inlägg.. Om jag nu kan kalla det så. Men jag skulle behöva några sömntips.. Nu hjälper det inte ens att tänka på filosofilektionerna :O
Ska kolla på ett löjligt barnprogram som visas på kanal 5 nu, den kanske gör mig sömnig?

Kommentarer
Postat av: frida

haha gumman då jag va vaken till 6 på morgonen hade jag vetat att du va vaken hade jag ringt dig pullis:(<3

2009-11-28 @ 17:52:02
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0