Sunday afternoon

Sitter inne på mitt rum och har tråkigt, lyssnar på musik, den vanliga söndagssysslan. Tänkte plugga lite till, men hittar inge fler läxor, jag lämnade mycket i skolan dum som jag är. Mamma är på stan och säger hejdå till Magnus som åker tillbaks till Uppsala idag, Erika gör nånting någostans och jag väntar på att min kära mamma ska komma hem med den svarta klänningen ^^

Helgen har varit helt okej. Fredagen var en aning långtråkig dock, lördagen var härlig för inköpet av klänningen och senare under kvällen då jag, Erika och Nina, tillsammans med hennes mamma samt hennes kille käkade på Hong Kong :) Trevligt var det, och jag fick frågan hur det var med mig för man inte sett mycket av mig på sistone. Visste att den frågan skulle dyka upp såsmåningen, jag är ju så galet kär och tillbringar minst 80% av min tid till Max :D ♥ Jag har absolut inte glömt bort mina vänner, utan de hade mitt liv varit ganska sunkigt, och en stor del av mina sjukt roliga minnen kommer från dem, men alla som är så kär och galen i en kille som jag är, vet hur det här gällande kontakten med resten av omvärlden ibland kan minska, men det sker omedvetet för jag är som hög av kärlek! x) (Jag försöker skärpa mig dock så ni vet)
Jag menar om till och med mina lärare frågar hur det går för mig med kärleken är det ju ganska självklart att jag kan vara lite ovanligt flummig och frånvarande psykiskt fastän jag är fysiskt närvarande :P
Jaja, nog om det! - Imorgon början en ny vecka, nu är det tidiga morgonar som gäller. Nytt löfte: Mindre klotter på skolbänken, mer plugg och koncentration! Det här e sista året, och jag måste och skall satsa 120%! ;)

 
FYI: Det var inte jag som fyllde i denna med bläck xP

Bilder från Hong Kong :)

 
Erika försökte sno med kinapinnar i mössan - mycket diskret XD

                        
Typisk den fatson jag är i sinnet behövde jag ta kort på glassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0