Tisdag

Har varit en lång dag, men jag är ganska nöjd att jag lyckats göra tre inlämningsuppgifter under håltimmen. Inte mycket kvar nu!

Igår bokade jag flygbiljetterna till Karlskrona, vore det inte för att Max är så gullig o skickar över pengar hade jag inte kunnat åka ner dit. Jag är väldigt glad och tacksam, men får ibland dåligt samvete eftersom jag inte har någon inkomst (förutom studiebidraget då) och han arbetar hårt för sin. Men jag ska söka jobb där i Ronneby eller Karlskrona redan i mars, april. Kan dock inte börja jobba förrän efter studenten i juni.

Ska plugga vidare nu, så jag slipper göra det i helgen, för den ska jag ägna 100% åt älskling :)) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0