11 oktober

Hemkommen efter att ha sagt hejdå till killen. Nu har han packat ned allt, lägenheten står tom och nu flyttar han ner söderut. Vill följa med, men jag e "fast" i Västerås tills jag tar studenten.
Nog om mitt tjat att jag vill härifrån, igår hade Nina sin 18 års fest - med 80-tals tema. Det var jättekul! Förfest hos henne, sedan tog vi 21.20 bussen ner till stan och drog till konrad. Åkte hem med sista nattbussen, jag och Emelie sov hos Nina, vi satt nere i hobbyrummet och käka snacks och snackade lite skit innan vi lade oss :)

 



Snodde denna bild från konrads hemsida, haha vet inte vafan jag håller på med, men jag får skylla på alkoholintaget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0