15 oktober

Sitter här hemma och har en av de tråkigaste tiderna på länge. Är så trött, orkar inte gå upp tidigt till skolan i det här vädret, när det e så kallt och mörkt. Man vill ju inget annat än ligga kvar och lindra täcket runt en, så man håller sig varm. Men nu dröjer det fleera månader tills man kan njuta av sol och hyfsad värme. Sverige blir inte så jättevarmt under sommaren. Vill så gärna till Spanien eller Grekland. Möjligtvis Thailand. Någonstans där man kan åka iväg med älskling och bara glömma allt annat och slappna av. Avstängda mobiler och bara ligga på stranden hela dagarna. Sunkigt att körkortet kanske tar hela summan vi tänkte spara till en resa. Får se vad som sker längre fram.

Finns inget mer o säga förutom att dagen gick bra, jag var nog lite väl nojig, tror inte alls många märkte att jag gick runt osminkad.

 Jag kan bara vänja mig.
                                                                            Kommer se ut såhär tills
                                                                            ögat blivit bättre
                                                                           Kan dröja ett par veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0