Lugn plugglördag

Blev väckt imorse vid tolv av att älskling ringde mig. Det finns inget mer underbart än att höra hans röst först av allt annat. Det ger mig en kraft och energi som håller hela dagen :) Vad hade jag gjort utan honom? ♥

Idag tänker jag ladda inför samhällkunskapsprovet på måndag. Det är inte så svårt, tror jag kommer göra ganska bra ifrån mig. Tack vare Max och att han peppar mig så mycket har jag börjat satsa högre, och jag tänker till och med försöka uppnå MVG. Jag har tidigare varit den som gett upp och nöjt mig med VG om jag blivit stressad under ett prov, då det bara återstod en kvart eller så. Men det är som Max säger, om de i alla fall ser att jag började med MVG-uppgiften och skriver mitt bästa får jag kanske något plus för det och de ser att jag försökt.

Längtar tills jag tagit studenten, jag är mycket ivrig och förväntansansfull inför flytten till Kallinge! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0