Ms. Crappy "Duck" teacher

Kom precis hem från ett mindre hemsk tandläkarbesök. Dagens plus i kanten var att jag inte hade några hål.
Jag var till en början glad över att missa idrotten, men med tanke på att det tar ca 50 minuter att åka till Råby från skolan, fick jag lämna Ankans lektion tidigare. Hur var hennes reaktion tror ni? Hon blev kall, aldrig har jag sett henne var så ividrig mot mig. Jag menar, ja hon har favoriserat vissa elever, och behandlat en del illa, men jag har aldrig märkt ett sånt beteende mot mig, för en tid hos tandläkaren :S "Man får helt enkelt inte lämna skolan för läkar- eller tandläkarbesök, men det är ditt samvete" WHAT?! Står inte ut med hennes beteende, snart hänger jag på resten av klassen och fixar något möte o snackar om hennes beteende mot oss. Tänker inte lägga ner mer tid på Djävulen själv, utan nu ska jag bara kolla min facebook, sen plugga

/Förbannad elev som ska se till att, innan hon tagit studenten, se till att den läraren lär sig bete sig bra, och inte använda sig av dubbelmoral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0