29 september

Återigen sitter jag i skolans bibliotek och inväntar dagens sista lektion. Kära Frida sitter till höger om mig, och orkade inte medverka sista lektionen, men jag tvingade henne, vilket resulterat att hon as we speak trycker sönder tagnentbordet.

Igår var ytterligare en svår natt, jag kunde inte somna, det blev för tomt efter att han åkt tillbaks. Kan inte vänta tills allt velande är över. Men vad har jag för rätt o klaga? Jag är inte den som måste köra i timmar fram och tillbaka och packa en massa tunga lådor. Älskling har fått göra såå mycket. Men som sagt inte många dagar kvar nu, snart har han bosatt sig i Karlskrona, och jag kan personligen inte heller vänta tills jag får komma bort från Västerås!! Inget illa mot denna stad, men har bott här hela mitt liv.. It sucks big time!

Helgen har varit lugn, inte haft så mycket för mig, tills på lördag eftermiddag, då jag var på Midnight Scrapers signering i Sala med Bizze o Annika. Träffade även Isabelle, som åkt dit med sin pappa. Jag köpte deras senaste album, och jäklar! Den e hur bra som helst. Max, som anlände Västerås vid elva, halv tolv tiden, har lyssnat och "granskat" (som han gärnma ville kalla det) skivan. Vet dock inte vad han tyckte jag va i duschen när han lyssnade.. Har haft en underbar tid med honom de få dagarna han varit här! :)) Jag tröttnar aldrig på o höra hur vi snart är sambos och jag blir mer kär i honom varje gång vi ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0