Fredag en dag tidigare

Slutade förvånansvärt tidigt idag. Halv ett, det e inte varje dag. Gick på stan lite med Frida och inhandlade en tröja från Cubus :)

 

Nu e helgen här för mig redan. Ingen lektion imorn, dock en massa läxor och prov att plugga till. Blir ingen Varberg i helgen tyvärr, inte bara pga läxorna men älskling ska leta lägenheter i Karlskrona, för han fick jobbet där! :D Jävlar, va glad jag blev när jag fick höra det igår kväll, jag är ivrig för hans skull :)) När jag väl tagt studenten kan jag bara hoppas att jag också kan lämna den här staden. Se lite mer av Sverige. Blir lite tråkigt o stanna kvar här, med tanke på att jag bott här alla mina 19 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0