Söndagstråk

Den kommande helgen är det kulturnatten. Ska bli jättekul! Jag har bokat med Erika K, Nina och syster. Frida frågade också om vi kunde gå tillsammans, men jag sa som det var att jag redan hade bokat, men att jag skulle försöka hinna o träffa henne en liten snabbis också. Så återgår jag till Erika och dem. Jävlar, har planer inför den kvällen redan. Ska käka minst ett kilo brända mandlar, kanske dra till kulturama och se någon film och så :)

Nu är det söndag, och det väntas en lång dag imorn. Tur att man har Malin och Frida, annars vore det hopplöst att ens orka med det. Inte för att vi fått mycket läxor än, det återstår o se hur det blir. Min grupp bör börja med projektarbetet snarast.

Ska städa nu, skriver mer när jag orkar helt enkelt
Ha det bra, alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0