Vecka 2

Första dagen in mot andra veckan på Eldorado och det går jättebra! Hade inte heller minsta tanken att ta sovmorgon eller sova hela dagen trots hur trött jag var, och det är ju för att min praktikplats inte kunde vara bättre. Det är så jag vill ha i framtiden när jag har ett jobb (förhoppningsvis..), kunna se fram emot varenda dag och bara köra på. Den här veckan blir annorlunda då jag ska till Wenströmska estet imorgon förmiddag och Wenströmska fritis onsdag eftermiddag. Kommer bli kul o se hur de har det där.

Nu på torsdag kommer lilla Frida på besök och vi ska bl a sola solarium här i Råby(hålan) Centrum och bara umgås och ha våra konstiga konversationer som vi alltid har varje gång vi ses.

Dagen därpå åker jag ned till Kallinge, vilket är mycket efterlängtat!! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

Yeeah vi kommer ha d mysigt o roligt:D tänkte ha min fest i helgen men då e ju du borta :( men ska ha festen när du e hemma så du kan vara med se va snäll jag är;) <3

2010-04-20 @ 15:21:56
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0