5 augusti

Vänner, nu när Max, min SAMBO(!), är på flygklubben och vi fått i ordning i nya lägenheten här i Ronneby passar jag på att skriva mitt första blogginlägg på länge. Jag hade gärna visat lite bilder på hur det ser ut, men glömde sladden till mobilen hos mamma och vi får ändå in en ny, riktigt fin och skön hörnsoffa om några veckor och vi har snart renoverat färdigt, så det blir grymt fina bilder när de väl läggs in!

Jag stooortrivs här verkligen och har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv! Vi bor bara fem minuter från centrum och precis bakom lägenheten finns en vacker sjö! Igår såg vi tre söta rådjur i skogen utanför sovrumsfönstret, har aldrig sett dem på så nära håll!
Älskling börjar jobbet igen om några veckor och förhoppningsvis går kursen för Call4U nästa vecka bra, så jag får jobbet, håller tummarna! Men jag fortsätter sökandet inom bl. a. vården samtidigt för säkerhets skull.

Hoppas ni alla har har det bra och at ni njuter av livet till fullo!
Nu tänker jag återgå till Simpsons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0