CV - klart!

Äntligen var man färdig med sitt nya, förbättrade CV, och nu kan jag åka runt lite här och var och lämna in mina cv-kopior och visa hur intresserad jag är att arbeta där. Hoppas ju på något inom vården, men det hade inte skadat att jobba i någon klädbutik, då jag älskar mode! - Jaja, jag kanske inte klär mig så snyggt, men låt inte skenet bedra er. Jag har bara en väääldigt begränsad budget just nu.
Tillsvidare kan jag antingen kalla mig själv hemmafru (exklusive matlagningen, såvida sambon min inte vill bli sjuk) eller så kan jag kalla mig livsnjutare! Japp, jag kan sova hur länge jag vill, vara uppe sent, dricka en (eller två) iskall öl en vardagskväll och bara vandra runt på stan och utforska min nya stad!
Jobb eller ej måste jag ändå tilläga att livet är UNDERBART för att jag bor tillsammans med min sötnos! Finns inget i världen som kan toppa det!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 07:46:18
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha, det låter ju inte helt fel ändå :) Man ska inte ha så bråttom med allt, vi har ju hela livet på oss ;)

2010-08-25 @ 18:23:07
URL: http://topseecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0