Pilsner Urquell

Har känt mig som en jädrans lat, fet mr. Simpson idag. Vaknade tolv, då jag inte orkade hålla mig uppe efter ett samtal med bovärden åtta på morgonen suck.. Så jag somnade om och hade konstiga drömmar om vampyrer, vet inte om det är relaterat med den jobbiga myggan som lyckats ta sig in i lägenheten och stör mig konstant, men inte är jag ett Twilight-fan i alla fall.. Vampyrer och myggor suger!
Under dagen har jag bara diskat lite, städat och handlat. Inte gjort särskilt mycket nytta. Ändå så inhandlades en iskall tysk (??) öl som jag svepte ned till Whipeout, visst är det kul att se desperata människor göra sig illa på så konstiga och pinsamma sätt?

Hursomhelst, så vill jag göra något bra imorgon, så jag skall bege mig till stan och fortsätta sökandet av jobb. Hoppas, hoppas! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0