Quit

Ja rubriken säger väl allt, jag har sagt up mig! Jag trodde inte på det jag sålde i telefonen och det kändes värdelöst att jobba kvar. Jag var en helt annan person i luren och kände mig förjävlig. Imorse, trots att jag hatar att "ge upp", beslöt jag mig för att ha det gjort idag då jag inte stod ut längre, men typiskt mig tvekade jag när jag väl anlände och tänkte på vad Max sa. Jag startade igång datorn och förberedde samtalen då en tjej som gått samma utbildning som mig och jobbat där lika länge sade upp sig. Vi pratades vid en stund och hon så att säga hjälpte mig på traven och en kvart senare sade jag upp mig. Vet inte varför men jag hade dåligt samvete efteråt, men sådan är jag helt enkelt. Arbetsförmedlingen hade stängt, så jag ska dit imorgon och just nu skriver jag klart mitt CV, jag har mycket att göra imorgon, men nu är jag i alla fall mig själv igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0