Sanningen måste fram

Hemma redan efter bara en halvtimme på jobbet - jag klagar inte men jag var riktigt trött då jag inte fick mycket sömn inatt och inte tal om att jag avskyr jobbet, så när en av coacherna tyckte jag borde åka hem och vila så var jag ute på två sekunder. Dessvärre är imorgon en ny arbetsdag och jag måste vara utvilad.
Hoppas kunna jobba på ett servicehus istället, där man hjälper folk istället för att ringa och störa främmande bara för att sälja lotter. Jag erkände faktiskt dessutom att jag inte kände mig särskilt motiverad idag, men sanningen kommer ju fram förr eller senare ändå.
Nu ursäktar jag att jag klagar så mycket om jobbet på bloggen men det är svårt att hålla sig när man ändå inte kommer få betalt för det man gör. Jag får inte betalt förrän efter 100 timmar och har bara jobbat 10 någonting urk..

Men jobbet är bara en liten del av mitt nya liv, en av mina drömmar har gått i uppfyllelse, för jag bor ihop med den underbaraste personen som jag älskar allra mest i världen och det är det viktigaste! :) Han kan till och med motivera mig och peppa mig att vilja jobba när jag känner störst olust. Det borde finnas fler som honom då vore allt så mycket bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0