20 december

Helgen har varit helt underbar som alltid, lite extra nu då Max kurs i Halmstad är över så nu sover han hemma sju dagar i veckan igen! Yaayy!
En sak jag märkt är hur vi, med tiden, blivit mer bekväma i att vara helt öppna med varandra. Fast när man varit tillsammans i nästan två år och bor ihop är det inte konstigt. Igårkväll satt vi och hade mysigt framför tv:n med glögg och pepparkakor när jag i kommer på mig själv att jag pillar i ansiktet;
Jag: Eh.. Vafan har jag på hakan.. är det en finne eller vad? sen har han händerna på mitt ansikte med. Lite som apor som plockar loppor från varandra kändes det som, tills vi kom fram till att det faktiskt var en finne. Sedan älsklingen min trotsade mig att känna på hans strumpor som han hade när han spelade innebandy.

Givetvis fixar jag mig fortfarande för honom och gör mitt bästa att inte rapa inför honom när vi druckit cola. Någon måtta får det väl ändå vara?

Hursomhelst så skall jag återgå till mina hemmafrusysslor nu, kände bara för att uppdatera lite snabbt om allt och inget.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0