Nej, jag känner inte Jay Smith

Jag började undra hur det kom sig att jag haft över 30 besökare på bloggen istället för det vanliga 9-10st. Idolfantaster därute har frågat om jag är Jay Smiths flickvän eller om jag känner honom på något sätt.

För det första så känner jag inte den människan, jag visste inte ens vem det var tills jag fick söka på google pga efterförfrågningarna.

För det andra är Max min (bedårande, mer-än-jag-nånsin-kunnat-drömma-om)pojkvän, som ni klart kan se om ni bara skrollar ned lite. Han är mitt allt och därför dyker hans namn upp ofta i bloggen.

Nu när ni vet det kan ni gå vidare och återgå till era sjuka fantasier om Jay Smith.

Kommentarer
Postat av: Jenny (Grynet)

Hej Sara,



Ville bara skicka mina sympatier. Vet hur det är! Jag går under smeknamnet Grynet och när hon Grynet på TV var mycket i ropet hade jag ständigt en massa småttisar som mailade och skrev i min gästbok. Dock fanns INGET på min site som härledde till TV-Grynet. Så som sagt, mina sympatier ;)

2010-12-13 @ 13:10:27
URL: http://blogg.grynet.se
Postat av: Bizze

Hej Sara !



Jag har hört att du känner han Sebastian Karlsson från Idol 2005, liiite iaf, stämmer det ??? ;)))))



Massor av Kramar / Bizze

2010-12-15 @ 15:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0