The Freaking FCC

Kunde inte somna på flera timmar igårnatt. Jag lade mig drygt elva, men hade Shipoopi låten i huvudet konstant. Drev mig till vansinne efter ett tag faktiskt. Imorse vid fem blir jag väckt av grannen som duschar. (Ljudisoleringen här är inte alls bra och man hör hela vattenledningen om någon bara tvättar händerna.) Men jag var så trött och trodde jag skulle kunna somna om direkt. Då har jag en annan låt från Family Guy i huvet; The Freaking FCC. Jag, besatt av Family Guy? Nejdå.
Låten är förvisso grym och sann. Varför ska saker hela tiden cencureras? Det här är 2000-talet. Folk är fula i mun och snuskiga. Varför ska sordomar finnas om de ändå inte kan höras liksom?



Lyssna på Peters låt om FCC och spela inte prydig, ni vet att det de säger är sant!

Kommentarer
Postat av: frida

herregud nu kommer ja höra den inatt :O

2010-12-10 @ 01:15:14
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0