Dag 15

Varit sjuk i 15 dagar och det har velat fram och tillbaka nu från att jag mår lite bättre till att jag tappar rösten och har så ont i halsen att jag bara legat i sängen hela dagen. Var hos läkaren i onsdags och tar nu medicin som hjälper hyfsat bra, min röst är inte helt återställd än och jag tycks hosta endast när jag vill sova under natten istället när jag faktiskt är vaken och lagom pigg. Hursomhelst så är hostan inte det enda som hindrat mig från att blogga under dessa dagar, vi har inte haft tillgång till Internet, vilket inte var så illa som jag trodde det skulle bli. Kan ärligt talat säga att jag förmodligen inte kommer sitta och surfa eller blogga lika ofta när jag flyttat. Älskling har visserligen Internet, men jag lägger nog mycket av datortiden där på ett spel han har istället.. Aja, börjar känna att det här inlägget inte är särskillt intressant så avslutar den nu, så uppdaterar jag kanske imorgon. Om inte lovar jag att göra det på måndag den 22a då jag för första gången köper eget vin på systemet, bilder medföljer det inlägget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0