OH YEAH!

Hemkommen efter ett mycket efterlängtat besök på systemet!
Jag tog ett djupt andetag och gick de första stegen. Jag var så ivrig att jag glömde korgen, vilket mamma var så snäll och hämtade efter jag redan hunnit kuta fram till vinerna längre in. Det första jag tog var en vina maipo, från Chile, sedan letade jag upp champagnen, vodkan och en ljuvlig starköl. Vet inte varför men var aningen nervös på samma gång när jag väl ställde mig vid kassan, men kvinnan var mycket trevlig faktiskt. Hon log, kollade mitt legg och sa: "Tackar, men då får jag gratta dig i efterskott!" Jag tackade och lämnade systembolaget med ett brett leende och huvudet stolt uppe i luften över vad jag precis gjort!





Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha nyss fyllt 20 eller?

2010-02-25 @ 15:14:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du e rolig du sara väl dokumenterat:P

2010-02-25 @ 16:58:29
URL: http://fridalindgreen.blogg.se/
Postat av: Sara

Yes, fyllde 20 i måndags

2010-02-25 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0