Plötsligt mår man bättre :)

Blev väckt redan vid åtta imorse av att någon ringde både mobilen och hemtelefonen, typiskt mig svarade jag inte då jag inte kände igen nummret, så kollade upp det på eniro. Visade sig vara en blomsterbutik så jag bad Erika ringa upp pga att jag knappt hade någon röst, drygt en timme senare ringde det på dörren och jag fick en vacker bukett tulpaner från Max :) Yrseln från medicinen och hostan var som borta, jag blev så glad och pigg, kände mig genast mycket bättre. Vore inte heller likt mig själv om jag inte skrev om det på bloggen, så nu har jag gjort det med, måste återgå till plugget nu, men kan inte sluta tänka på vilken underbar pojkvän jag verkligen har ♥

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0