Sick as a DOG

Helgen har varit helt underbar, tråkigt bara att förkylningen och hostan bröt ut då.. Idag mår jag rent ut sagt skit, vore jag en katt hade jag behövt avlidas.. Tur at jag inte är det! Hursomhelst så ska jag inte klaga, men blir troligtvis hemma imorn och vilar upp mig, fortsätta käka massa tabletter och vitaminer och njuta av Jeff Dunhams dvd-filmer, som Max var så snäll och lånade ut :) Har inga bilder att lägga ut nu, jag har fått en ny mobil och lyckades inte överföra bilder från den till datorn så jag har nog lite mer o lära mig..

En sak till innan jag kilar; idag lämnade en tredje lärare oss på endast två veckor. Snart har väl hela skolan fått nog vår klass. Vi hade bara lektion en tio minuter idag när vi skulle haft en och en halv timme, jaja tänker inte haka upp mig på det när jag har bättre saker för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0